"Viktoria, det ser så gott ut när du äter"

Jag älskar när man får kommentarer, möjliga komplimanger, som verkligen känns äkta. Idag lyckades jag samla på mig samma komplimang (?) från två väldigt oväntade håll, en till synes butter lärare och min chef. Komplingen i fråga var "Oj, vad elegant du är" och jag tror att det hänger samman med en viss hatt som prydde mitt huvud idag.
Sånt känns bra.
En annan udda komplimag jag har fått är "Viktoria, det ser så gott ut när du äter". Det känns som en ganska så bra egenskap. Att kunna få saker att se goda ut när jag äter dem. Jag borde väl börja göra matreklamer. Eller nej, chokladreklamer! Vore ju hur roligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0